Twoja wizytówka

Polecamy !!!

Animacje reklamowe - explainery video Poznań



Przejdź do strony:

howhow.pl

Bazując na moim doświadczeniu pracy w studiu produkcyjnym HowHow, przybliżę Ci obraz tej profesji, tak jak ją widzę i rozumiem. Jako animator przy realizacji projektu filmu animowanego, bądź jakiekolwiek animacj 2d, np. popularnego w branży explaineru dla firm, tworzysz storyboard do zapewnionego Ci wcześniej scenariusza. Storyboard to rozrysowana mapa ujęć, razem z lektorem i opisem animacji. Jest to bardzo ważna część całego procesu powstawania animacji i każdego innego filmu, od filmów korporacyjnych, przez wizerunkowe, czy filmy promocyjne. Tutaj powstaje Twoja wizja tego co potem zostanie zaminowane. Warto zaplanować trochę więcej czasu na przemyślenie płynności przechodzenia scen. Symultanicznie, powstaje stylistyka dla danego projektu. Stylistyka zakłada rysunki (często wektorowe) postaci, kolorystykę i przykładowe sceny. Często do prezentacji stylistyki dołącza się też referencje animacji które obrazują jakiś element stylistyczny ruchu, tak żeby klient miał jak najpełniejszy obraz tego czym jest proponowane przez nas rozwiązanie wizualne. Po akcepcie storyboardu i stylistyki możemy rozrysować wszystkie sceny i animować! Animacja będzie różna w zależności od tego co robimy. Animujemy pod lektora i pod muzykę. Animujemy po kolei różne sceny, pod koniec w postprodukcji, montujemy film , dodajemy efekty dźwiękowe i renderujemy. Tak wygląda cały proces. Jakie umiejętności są nam potrzebne? Przede wszystkim rozumienie zasad ruchu i kompozycji, umiejętność dekonstrukcji różnych stylów i tworzenia za każdym razem czegoś zupełnie nowego. Przyda się oczywiście także umiejętność rysowania. Trzymam kciuki za wasze wybory, i mam nadzieję że ten post był pomocny.

Kategorie

Film,

Reklama,

Usługi,